“Zeul Macelului”- Miercuri, 29 mai, ora 20:00

Reteta unei experiente inedite: peste 200 grame de parfum interbelic se presar 100 grame de arome imbietoare ale preparatelor culinare ale unui chef bucatar iscusit. Se amesteca bine pana ce se obtine un produs omogen urmand ca apoi acesta sa fie asezonat cu portii serioase de rasete copioase si cu talentul si vitalitatea unor actori desavarsiti. Plating-ul va fi conceput conform ultimelor tendinte ale teatrului independent.

V-am facut pofta nu-i asa? Restaurant Elisabeta preia initiativa si invita, intr-un spatiu neconventional, toti “gurmanzii” de teatru sa se infrupte din preparatele sale atat gastronomice cat si culturale in cadrul unui concept inedit, « Pofta de Teatru ».

Pentru a evita orice inconvenient, va rugam sa veniti cu minim o ora inainte de inceperea spectacolului pentru a fi preluate comenzile de mancare/ bautura. Pentru ca dumneavoastra sa puteti savura spectacolul cum se cuvine, ultima comanda se va lua cu 30 minute inainte de inceperea acestuia! Va multumim pentru intelegere!

O comedie in care forta fizica a celui puternic asupra celui slab nu ar trebui sa decida!

Tip spectacol: comedie | Durata: 1h30′ (fara pauza)

Preturi bilete: 60 Lei | Cumpara si rezerva bilete online | Cumpara de la Casa de bilete 

Autor: Yasmina Reza
Regie: Dragos Campan
Distributie:
Annete Reiller: Theodora Stanciu
Veronique Houllie: Tania Popa
Alain Reille: Alexandru Conovaru
Michel Houllie: Serban Georgevici

Buton-Cumpara-ti-biletul-online

buton tur

Totul incepe odata cu conflictul de pe terenul de joaca dintre doi copii, insa e mai mult de atat, pentru ca suntem intr-o piesa de Yamina Reza, jucata in atatea parti de lume, de fiecare data cu haz nebun.
Cand doi pusti se iau la bataie, iar unul il lasa pe celelalat fara dintii din fata, se impune o intalnire a parintilor, caci asa e normal intr-o lume civilizata, lumea timpului nostru, in care forta fizica a celui puternic asupra celui slab nu ar trebui sa decida. Astfel se face ca doua cupluri moderne, care ar putea fi oricine si ar putea veni de oriunde, caci sunt, la o adica, o oglinda a tuturor, se intalnesc pentru a face lumina si a rezolva ce a mai ramas de rezolvat din disputa fiilor lor.
Se spun cuvinte moralizatoare, motivationale si altele in acelasi ton, insa nu pentru multa vreme, caci incisivii pierduti devin repede un pretext numai bun pentru absurd si cinism, intr-o discutie a adevarurilor crude in care nimeni nu va scapa nepedepsit. E bulevardiera Reza, aceasta frantuzoaica deopotriva premiata si contestata? Popularitatea pieselor sale traverseaza granite cu o viteza ametitoare, si asta se intampla si pentru ca pornesc de la teme adesea banale, cu care oricine se poate confrunta la o adica, intr-o interpretare deopotriva normala si atipica, care i-a atras faima.
Numai Le Dieu du carnage / God of Carnage primea in 2009 Premiul Tony pentru cea mai buna piesa de teatru, Premiul Laurence Olivier pentru cea mai buna comedie noua si Premiul Cercului criticilor externi pentru cea mai buna piesa noua pusa in scena pe Broadway, iar in 2012 filmului Doamne… ce macel, in regia lui Roman Polanski, i se acorda Premiul César pentru cel mai bun scenariu adaptat, scenariu semnat de regizor alaturi de autoare.
Intr-o lume deopotriva tot mai violenta si tot mai civilizata, Reza ridica aici cateva intrebari care ar conduce spre adevarate lectii de viata, enervante si plictisitoare, daca nu ar fi absurdul situatiei, umorul, neconventionalul. Se vorbeste despre vinovatie, datorii platite, conduita, educatie, zambete de politete, corectitudine fata de celalalt si fata de tine insuti, lupta pentru ca propriul copil sa castige sau macar sa nu piarda.
Si spectacolul de fata, in care ii vedem pe Theodora Stanciu, Tania Popa/ Natalie Ester, Alexandru Conovaru si Octavian Strunila/ Serban Georgevici, nu se sfieste sa traga concluzii. Da, nu ne putem lipsi de diplomatie, nici de sinceritate, dar nici de cei ce spun adevaruri taioase nu ne putem lipsi, mastile pe care le purtam in lume au rolul lor, dar sunt momente in care cad si nici atunci nu ar trebui sa ne rusinam de cine suntem, viata e o succesiune de lectii si de situatii absurde, si toate acestea se spun intr-o comedie spumoasa in care isi gasesc locul povestile universale de familie.

Alina Vîlcan