Situata in centrul Bucurestiului si accesibila oricarui mijloc de transport, Restaurantul si Teatrul Elisabeta ofera spatiile ideale pentru organizarea oricarui eveniment corporate. Caldirea este structurata pe doua etaje, avand un ansamblu de sali ce pot gazdui evenimente intre 15 si 340 de participanti. Toate spatiile impresioneaza prin arhitectura orginala a anilor 1900 si dispun de toate dotarile tehnice necesare organizarii unor evenimente de afaceri.
Avem 6 săli pentru evenimente corporate: Sala Regina Elisabeta, Teatrul Elisabeta, Salonul Carol 1 si Salonul Carol 2, Sala Oglinzilor si Sala Coloanelor. In functie de dimensiunile si caracteristicile tehnice, acesta pot gazdui:

· Simpozioane
· Seminarii
· Congrese
· Conferinte
· Conferinte de presa
· Intalniri de afaceri
· Activitati de team building
· Prezentari si lansari de produse
· Petreceri corporate: cocktailuri, petreceri tematice, aniversari de companie, receptii, dineuri, baluri
Vă oferim, de asemenea, pachete promotionale pentru organizarea evenimentelor corporate în sălile de conferință ale Restaurantului si Teatrului Elisabeta:

Pachet conferința 1 zi

Pachet conferinta 1 zi ( 8 ore)

  • Sala de conferințe dotată cu echipament de sonorizare
  • Internet wi-fi gratuit
  • Flipchart
  • Videoproiector 2500 lm si ecran de proiectie de 2/2
  • Pupitru
  • Asistenta tehnica

 

  • Welcome coffee break la primirea participanților
  • Coffee break
  • Masa de prânz Varianta 3
  • Coffee break în a doua parte a zilei, pentru reenergizarea participanților

Cost 29 euro/ persoana + tva *

  • Oferta esta valabila pentru un minim de 80 de participanti pentru Restaurantul Elisabeta, 150 de participanti pentru Teatrul Elisabeta si 20 de persoane pentru Sala Oglinzilor si Sala Coloanelor

Pachet de conferinta ½ zi

Pachet conferinta ½ zi ( 4 ore)
• Sala de conferințe dotată cu echipament de sonorizare
• Internet wi-fi gratuit
• Flipchart
• Videoproiector 2500 lm si ecran de proiectie de 2/2
• Pupitru

• Welcome coffee break la primirea participanților
• Coffee break
• Masa de prânz Varianta 3
• Coffee break în a doua parte a zilei, pentru reenergizarea participanților
Cost 19 euro/ persoana + tva *
• Oferta esta valabila pentru un minim de 80 de participanti pentru Restaurantul Elisabeta, 150 de participanti pentru Teatrul Elisabeta si 20 de persoane pentru Sala Oglinzilor si Sala Coloanelor

Facilități pentru conferințe:

ecran de proiecție
videoproiector
sonorizare si microfoane fixe/mobile/headset
flipchart
internet Wi-Fi gratuit
aer condiționat
pupitru
asistenta tehnica

La cerere:

serviciu de traducere
IQ Board
teleconferință
sistem de vot
DVD
laser și slide changer
lumini

Caracteristici tehnice saloane:

Salon Suprafata School Room Teatru Coktail U-Shape Boardroom Dinner Dance Cabaret
Restaurant Elisabeta 216mp + 25.31mp 120 pers 300 pers 300 pers 60 pers  65 pers 143 pers 112 pers
Carol I 33.83 mp 16 pers 20 pers 14 pers 14 pers
Carol II 23.57 mp 10 pers 15 pers 8 pers 8 pers
 Teatrul Elisabeta  209mp + 56.20mp  – 340 pers
Sala Oglinzilor 67.13 mp 48 pers 70 pers 90 pers 30 pers 35 pers 30 pers 30 pers
 Sala Coloanelor  68.53 mp 36 pers 60 pers 90 24 pers 28 pers 24 pers 24 pers