Situat in centrul Bucurestiului si accesibil oricarui mijloc de transport, Restaurantul si Teatrul Elisabeta ofera spatiile ideale pentru organizarea oricarui eveniment corporate. Caldirea este structurata pe doua etaje, avand un ansamblu de sali ce pot gazdui evenimente intre 15 si 340 de participanti. Toate spatiile impresioneaza prin arhitectura orginala a anilor 1900 si dispun de toate dotarile tehnice necesare organizarii unor evenimente de afaceri.

Avem 6 sali pentru evenimente corporate: Sala Regina Elisabeta, Teatrul Elisabeta, Salonul Carol 1 si Salonul Carol 2, Sala Oglinzilor si Sala Coloanelor. In functie de dimensiunile si caracteristicile tehnice, acesta pot gazdui:

  • Simpozioane
  • Seminarii
  • Congrese
  • Conferinte
  • Conferinte de presa
  • Intalniri de afaceri
  • Activitati de team building
  • Prezentari si lansari de produse
  • Petreceri corporate: cocktailuri, petreceri tematice, aniversari de companie, receptii, dineuri, baluri

Va oferim, de asemenea, pachete promotionale pentru organizarea evenimentelor corporate in salile de conferinta ale Restaurantului si Teatrului Elisabeta:

Pachet conferinta 1 zi

Pachet conferinta 1 zi ( 8 ore)

  • Sala de conferinte dotata cu echipament de sonorizare
  • Internet wi-fi gratuit
  • Flipchart
  • Videoproiector 2500 lm si ecran de proiectie de 2/2
  • Pupitru
  • Asistenta tehnica
  • Welcome coffee break la primirea participantilor
  • Coffee break
  • Masa de pranz Varianta 3
  • Coffee break in a doua parte a zilei, pentru reenergizarea participantilor

Cost 29 euro/ persoana + tva *

Oferta esta valabila pentru un minim de 80 de participanti pentru Restaurantul Elisabeta, 150 de participanti pentru Teatrul Elisabeta si 20 de persoane pentru Sala Oglinzilor si Sala Coloanelor

Pachet de conferinta ½ zi

Pachet conferinta ½ zi ( 4 ore)

  • Sala de conferințe dotată cu echipament de sonorizare
  • Internet wi-fi gratuit
  • Flipchart
  • Videoproiector 2500 lm si ecran de proiectie de 2/2
  • Pupitru
  • Welcome coffee break la primirea participanților
  • Coffee break
  • Masa de prânz Varianta 3
  • Coffee break în a doua parte a zilei, pentru reenergizarea participanților

Cost 19 euro/ persoana + tva *

Oferta esta valabila pentru un minim de 80 de participanti pentru Restaurantul Elisabeta, 150 de participanti pentru Teatrul Elisabeta si 20 de persoane pentru Sala Oglinzilor si Sala Coloanelor

Facilitati pentru conferinte:

ecran de proiectie

videoproiector

sonorizare si microfoane fixe/mobile/headset

flipchart

internet Wi-Fi gratuit

aer conditionat

pupitru

asistenta tehnica

La cerere:

serviciu de traducere

IQ Board

teleconferinta

sistem de vot

DVD

laser si slide changer

lumini

Caracteristici tehnice saloane:

Salon Suprafata School Room Teatru Coktail U-Shape Boardroom Dinner Dance Cabaret
Restaurant Elisabeta 216mp + 25.31mp 120 pers 300 pers 300 pers 60 pers  65 pers 143 pers 112 pers
Carol I 33.83 mp 16 pers 20 pers 14 pers 14 pers
Carol II 23.57 mp 10 pers 15 pers 8 pers 8 pers
 Teatrul Elisabeta  209mp + 56.20mp  – 340 pers
Sala Oglinzilor 67.13 mp 48 pers 70 pers 90 pers 30 pers 35 pers 30 pers 30 pers
 Sala Coloanelor  68.53 mp 36 pers 60 pers 90 24 pers 28 pers 24 pers 24 pers